lauantai 11. toukokuuta 2013

ensimmäinen asiakkaani


Aloitin itseni myynnin huonolla menestyksellä.
Olin saanut paljon ehdotuksia asiasta eräällä tunnetulla nakuilu sivustolla, joten ajattelin kokeilla. Olen aina ollut erittäin seksuaalinen ja kokeilunhaluinen, mikään ei ole pidätellyt minua seksin ja miesten suhteen. Olen deittaillut erittäin paljon, ja yhdenillanjuttuja on ollut järjetön määrä. Niistä olen halunnut enemmänkin läheisyyttä ja pidetyn tunnetta. Miehiltä saama huomio on päihittänyt kaiken muun. Olen siihen täysin koukussa. Ei siitä sen enempää..
Löysin sivuston, jossa miehet ja naiset hakivat seuraa seksin merkeissä. Kukaanhan ei suoraan puhunut myymisestä tai ostamisesta, sehän olisi sääntöjä vastaan. Lähetin kumminkin monille miehille viestejä, ja sain lähes kaikilta vastauksia. Ensiksi olin erittäin hämmentynyt, kun niin monet halusivat minua, tietämättä minusta mitään. Jännityksestä ja pelosta huolimatta haaveilin suurista rahoista, jota tämä ala voisi minulle tuoda.
En ole koskaan pitänyt raakaa seksiä erityisesti tunteisiin liittyvänä asiana, siksi minulle on ollut erittäin helppo panna tuntemattomia, ilman minkäänlaisia tunteita tai kiintymystä henkilöihin.
Keräsin siis rohkeuteni, ja sovin kaksi tapaamista eräälle kesäiselle aamulle viime vuonna.
Asiakkaat tulisivat luokseni tunnin erotuksella. En tiennyt ensimmäisestä asiakkaasta muuta, kuin että hän olisi sanojensa mukaan n.50v, hyvännäköinen ja naimisissa.
Odotin häntä pihallani 20min.. Koska oli arkiaamu, pihalla oli liikennettä. Meinasin saada sydänkohtauksen kun erittäin pelottavan näköinen ja suorastaan rikollisen ruma mies parkkeerasi autonsa viereeni. Hän tuijotti minua ja hermostuneena poltti tupakan autonsa vieressä sanomatta minulle mitään. Halusin paeta tilannetta, ja mietin miten selitän etten ollut hänen hakemansa henkilö, vaikka minulla oli sovittu kukka hiuksissani. Tunsin niin suurta itseinhoa ja oksetusta, että halusin vain vajota maan alle ja itkeä. En pystyisi tähän sittenkään. En minä voinut olla näin rahanahnea! Vai voisinko?
Onnekseni miestä tuli toinen mies vastaan, eikä tämä ollut odottamani henkilö. Menin kotiin, enkä kuullut ensimmäisestä asiakkaasta koskaan mitään. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun aikaani tuhlattiin.

Odotin paniikilla asiakasta numero 2, jonka kanssa olin sopinut myöhemmän ajan aamulle. Olin pyytänyt häntä lähettämään kuvansa, jotten missään nimessä törmäisi keheenkään tuttuun tämän kautta. Hän sanoi kameransa olevan työpaikalla, mutta hän oli ikäisekseen kuulema hyvin säilynyt, vaikkei mikään mr.finland niin ihan komea kaveri. Luotin tähän, eikä se olisi ehkä niiiin kamalaa. Menin taas pihalle ja vastaani tuli noin 60-kymppinen hoikka, ruma ja karvainen mies. Kävely pihalta asunnolleni tuntui kestävän ikuisuuden, enkä tiennyt yhtään miten käyttäytyä. Yhtäkkiä en keksinyt mitään sanottavaa, ja tunsin itseni pieneksi lapseksi. Halusin nyt jonkun viereeni, kehen tukeutua. Jonkun jonka taakse mennä piiloon kun uusien aikuisten tapaaminen oli kiusallista. Mutta tässä oltiin, eikä pakoreittiä ollut.
Menimme asuntooni, ja piilouduin heti vessaan. Otin vaatteet pois ja hieroin liukastusvoidetta itseeni. Mies luuli minun olleeni innostunut hänestä. Menimme sängylleni, ja olimme sopineet nopeasta tapaamisesta. Mies alkoi heti koskettelemaan itseään ja minua. Hän kehui minua ja oli liian innostunut. Meinasin alkaa nauraa hänelle. Hän kutsui minua lepertely nimillä ja olisi voinut luulla, että olen hänen rakastettunsa. Kaikki tapahtui erittäin nopeasti, yhdessä asennossa. Hän oli kadonnut viidessätoista minuutissa. Sain siitä 100 euroa ja olin onneni kukkuloilla. Miten jokin näin helppo ja ihan hauskakin (koska mies oli naurettavan säälittävä) oli mahdollista? Tämä ei ollut mitään mitä kuvittelin. Lähdin suihkun jälkeen saman tien käyttämään rahat kaupungilla.

Ei kommentteja: