maanantai 13. toukokuuta 2013

toinen asiakkaani

Ensimmäisen asiakkaani jälkeen, en ottanut enää yhteyttä miehiin. Sain outoja viestejä ja pelästyin.
Kului yli puoli vuotta, ja aloin olla taloudellisesti vaikeuksissa. Olin treffaillut ja suhteen janoni kasvoi järjettömiin mitta-asteikkoihin. Haaveilin perheestä ja häistä. Tapailin kahta miestä (eeei samaan aikaan!), ja ihastuin toiseen. Kummastakaan ei tullut mitään, ja ahdistukseni kasvoi. Olin köyhä nainen ilman miestä.
Päätin laittaa oman ilmoitukseni nettiin, jossa nuori nainen etsi seikkailua.
Sain yhden yön aikana noin 100 viestiä, ja innostuin. Päätin heti ryhtyä toimintaan, etten ehtisi jännittää ja perua.
Sain mielenkiintoisen viestin nuorelta mieheltä (alle 30), joka halusi vain koskettelua. Mikähän sen kivempaa kuin helppo raha!
Sovimme tapaamisen taas luokseni, ja hain miehen pihalta. Hän oli hyvännäköinen, juuri mainitsemansa ikäinen, pitkä ja komea. Hakiessani hänet minun täytyi kysyä odottiko hän minua, koska en meinannut uskoa, että sen näköinen mies hakisi tällaista. Ei hänen tarvitsisi!
Menimme luokseni ja mies yllätti minut luonteellaan. Pelkäsin tietenkin pahinta, että mies olisikin aivan hullu tai väkivaltainen. Ei. Todella mukava ja kiltti mies. Hän halusi vain että runkkaan häntä, ja sehän onnistui.
Emme olleet sopineet ajasta, pelkästä hinnasta. Soitin rentoa musiikkia taustalla, ja oleskelimme sohvallani varmaan tunnin. Mies oli todella innoissaan vartalostani, ja naamasta näki kuinka hän nautti. Olin itse läpi märkä pöksyistäni, ja olisin vähän toivonutkin, että mies olisi ehdottanut jotain lisää.. No, tunnin jälkeen hän teki lähtöä, ja ehdotti seuraavaa kertaa...Sopisi minulle! Kun ovi meni kiinni, hyppäsin sängylleni ja hymyilin. Ehkä minusta tosiaan olisi tähän!
Olin lukemassa sähköpostiani muutama viikko tapaamisemme jälkeen, kun yhtäkkiä kyseinen mies tuli puhumaan sähköpostin chat-toiminnolla. Hän pyysi minua treffeille.. Ilman seksiä, ilman rahanvaihtoa.
En suostunut. Toivon, että tämä mies vielä tulee asiakkaakseni.

Ei kommentteja: